יום שלישי, 7 באוקטובר 2014

למה אנחנו אוהבים לשחק קנדי קראש?

זה כנראה בלתי אפשרי שלא לאהוב את המשחק הזה.
הלהיט ששיגע את הפייסבוק ובהדרגה עבר גם לאייפד ואייפון הפך את חברת KING לחברה מרוויחה ובעלת שם עולמי.

שילוב של כמה מאפיינים ייחודיים הופכים את המשחק למה שהוא. ראשית, המשימות שמתווספות בהתמדה זאת אסטרטגיה שלא חשבו עליה קודם, והיא בעצם גורמת למשחק להישאר רלוונטי כל הזמן.
המשימה במשחק קנדי קראש היא למחוץ שלוש או יותר חתיכות של ממתק צבעוני דומה, ולהעלימם מהמסך. המטרה גם להגיע לניקוד כמה שיותר גבוה. כדי שהמשחק לא ישעמם המפתחים של המשחק הוסיפו פינוקים וירטואליים כמו לוחות מסוימים, קוביות ג'לי, קוביות שוקולד ועוד...
המלכוד בקנדי קראש הוא: מספר מוגבל של מהלכים, ברגע שאלו נגמרים - המשחק מסתיים.
ולכן למשחק יש תוספות מיוחדות שמשמשים כמאיצים ומסייעים לעבור שלבים. אתם בטח מכירים את הסוכריה על מקל, סוכרייה זאת מאפשרת לשחקן לרסק כל ממתק שהוא רוצה בזמן ששלל דגי ג'לי שוחים על המסך וטורפים את הצבעים התואמים. תוספת אחרת היא אקסטרא מהלכים - פיצ'ר זה נותן לשחקן 5 מהלכים נוספים ומעלה את הסיכוי שלו לעבור את השלב.
קנדי קראש בגדול הוא משחק חינמי, אבל אם רוצים לעבור שלבים (בייחוד בשלבים הגבוהים) במהירות ניתן לקנות בכסף את המאיצים הזכורים לעיל.

הדרך המיוחדת של חברת KING לקדם את המשחק היא לבקש מהחברים בפייסבוק כרטיס לרכבת. כל 10-15 שלבים יש רכבת שרק בעזרת שלושה כרטיסים עוברים לשלבים חדשים יותר. אפשר כאמור, לקבל מתנה כרטיס מחברים בפייסבוק או בקנייה.
דבר מיוחד שהמפתחים חשבו במשחק הוא היכולת לראות את הציונים שקבלו החברים שלך בכל שלב שאתה עובר. זה ממכר כי זה הופך לאובססיה לתפוס את המקום הראשון, ראו הוזהרתם !
מלבדכל מה שציינו, תוסיפו את הגרפיקה ברזולוציה גבוהה, יחד עם מוסיקה מאושרת וקנדי קראש עושה את הבלתי יאומן והופכת למשחק הפופלרי ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה